4 راه آسان برای گرفتن اقامت ترکیه

 شرایط مطلوب ترکیه برای کار و تجارت در ترکیه باعث شده است که ترکیه در راهی برای کسب درآمد برای بسیاری از ایرانیان بماند. اما شرایط همیشه تغییر روابط منطقه ای منجر به تغییر در قوانین اقامت ترکیه شد. یکی از بارزترین مزایای اقامت در ترکیه ، استفاده از امکانات پزشکی و آموزشی است ، همراه با امکان افتتاح حساب در ترکیه و دریافت ویزا از کشورهای اروپایی و کانادا. بسته به نوع اقامت در ترکیه ، اتباع خارجی ممکن است برای مدت معینی در این کشور باقی بمانند و از مزایای اقامت ترکیه استفاده کنند.


از سالهای اول قرن بیست و یکم ، با تصویب و اجرای برنامه های اصلاحات اقتصادی و افزایش سطح زندگی در ترکیه ، این کشور به عنوان گزینه مناسبی برای به دست آوردن یک اقامتگاه دائمی شناخته می شود.

ترکیه از مهاجران و سرمایه گذاران خارجی با اسلحه باز استقبال می کند. به همین دلیل است که روش های مختلفی برای اقامت در این کشور وجود دارد.


یکی از راه های اقامت ترکیه ، ازدواج در این کشور است. برای اقامت در ازدواج ، شخص باید بیش از هجده سال داشته باشد و زندگی خود را با ترک شروع کند. شرط اعطای اقامت دائمی به این شخص این است که حداقل سه تا پنج سال از ازدواجشان طول بکشد. مهمترین شرایط برای به دست آوردن اقامتگاه ترکیه از طریق ازدواج ، شواهدی از توانایی های مالی ، عدم وجود پرونده ضعیف و داشتن یک خانه است.


هزینه آموزش و زندگی در ترکیه بسیار پایین تر از کشورهای اروپایی ، استرالیا و آمریکا است. بنابراین ، به دست آوردن یک اقامتگاه دانشگاهی در ترکیه یکی از بهترین فرصت ها برای علاقه مندان به آموزش است.

هنگام درخواست مطالعه در ترکیه ، باید در نظر داشته باشید که فقط در دوره آموزش ساکن ترکیه هستید.پس از آن یا باید برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر برنامه ریزی کنید یا برای کار در شرکت های ترکیه ای آماده شوید. البته کسانی که در ترکیه تحصیل کرده اند مشکلی برای کار در این کشور ندارند.


برای دریافت اقامت از طریق کار، باید از یک شرکت در ترکیه درخواست همکاری بدهید شرکت های ترکیه ای می توانند بر اساس مهارت و تجربه شما در آن کشور برای مجوز کار اقدام کنند. در صورت مثبت بودن پاسخ وزارت کار ترکیه، اجازه اقامت یک ساله ترکیه را دریافت خواهید کرد که هر سال قابل تمدید است و پس از 5 سال می توانید اجازه اقامت دائم را دریافت کنید.


یکی از راه های اخذ اقامت ترکیه از طریق سرمایه گذاری می باشد. سرمایه گذاری در ترکیه به روش های مختلفی از جمله خرید ملک، خرید سهام، خرید اوراق قرضه، کارآفرینی و ... امکان پذیر است. متقاضیانی که از طریق سرمایه گذاری مهاجرت می کنند نیز می توانند تابعیت این کشور را دریافت کنند. برای سرمایه گذاری در ترکیه، متقاضی باید 18 سال سن داشته باشد، حداقل سرمایه اولیه 150000 تومان داشته باشد و همچنین در صورت سرمایه گذاری با خرید ملک، تا 3 سال آن را نفروشد.


شما عزیزان می توانید با مراجعه به لینک زیر در سایت ترامند شرایط جدید اقامت ترکیه را بخوانید:


https://tramend.com/%d8%a7%d8%ae%d8%b0-%d8%a7%d9%82%d8%a7%d9%85%d8%aa-%d8%aa%d8%b1%da%a9%db%8c%d9%87/

Comments

Popular posts from this blog

کدام روش ها گرفتن اقامت ترکیه را آسان تر می کنند؟

مراحل دریافت پاسپورت ترکیه

4 بستر سود آور برای سرمایه گذاری در ترکیه