4 بستر سود آور برای سرمایه گذاری در ترکیه

 سرمایه گذاری در کشورهای خارجی شامل قوانین و شرایط خاصی است. این نوع سرمایه گذاری می تواند ریسک بالایی داشته باشد ، بنابراین لازم است همه جنبه ها را در نظر بگیرید.


سرمایه گذاری در ترکیه به طرق مختلف ، از جمله خرید ملک و سپرده در یک بانک ، در سالهای اخیر توسط ایرانیان مورد استقبال قرار گرفته است به دلیل امکان به دست آوردن شهروندی آن کشور. افزایش شرایط اقتصادی ، روابط سیاسی مطلوب با ایران ، اعتبار بالای گذرنامه ترکیه و همچنین شرایط تسهیل شده برای سرمایه گذاری در شهرهای مختلف این کشور ، از جمله دلایلی است که باعث افزایش سرمایه گذاری خارجی ها در این کشور می شود.


یکی از دلایل این امر ، محیط تجاری جذاب و سودآور در کشور است. براساس آخرین رتبه بندی سالانه بانک جهانی ، ترکیه در سال 2018 به 33 ام در سال 2019 در رابطه با سهولت در انجام کار در جهان رسید و این نوید وجود یک بازار تجارت و تجارت بسیار خوب در ترکیه را می دهد.


سرمایه گذاری با خرید ملک در ترکیه ، سرمایه گذاری در بورس سهام ترکیه و سرمایه گذاری در بانک های ترکیه از جمله انواع روش های سرمایه گذاری در ترکیه است که تحت شرایط خاص می تواند منجر به اقامت در ترکیه شود. البته اگر از طریق سرمایه گذاری در ترکیه متقاضی اقامت هستید ، سرمایه گذاری در ترکیه بهترین و آسان گزینه برای شماست.


سرمایه گذاری در ترکیه برای شما و خانواده شما ممکن است شامل موارد زیر باشد:


به دست آوردن گذرنامه ترکیه و شهروندی فقط 3 تا 6 ماه طول می کشد.

 امکان سفر به 148 کشور جهان بدون نیاز به ویزا.

 دریافت مزایا بدون شرط در ترکیه امکان پذیر نیست.

 گذرنامه ترکیه یکی از 30 گذرنامه برتر جهان است.

گذرنامه ترکیه به مدت ده سال معتبر است و می تواند برای زندگی تجدید شود.با اخذ پاسپورت ترکیه تمامی اعضای خانواده از خدمات پزشکی رایگان بهره مند می شوند.


ترکیه در حال حاضر ارزان ترین بازار جهان است و قیمت خرید ملک در آن کمتر از اروپا است. بنابراین فرصت بسیار خوبی برای سرمایه گذاران خارجی است.


یکی از شرایطی که ترکیه برای اتباع خارجی برای اخذ اقامت فراهم کرده است، سرمایه گذاری از طریق سپرده بانکی است. با این روش کافی است به مدت 3 سال مبلغ 500000 دلار آمریکا را در یکی از بانک های ترکیه در حساب خود داشته باشید.


در این روش سرمایه گذاری برای اخذ اقامت ترکیه باید حداقل 500 هزار دلار آمریکا سهام خریداری کنید. این سرمایه گذاری باید به تایید وزارت صنعت و فناوری ترکیه برسد.


اگر میخواهید درباره مزیت های سرمایه گذاری در ترکیه بیشتر بخوانید پیشنهاد می کنیم با کلیک روی لینک زیر در سایت ترامند اطلاعات جامع تری به دست آورید:


https://tramend.com/%d8%b3%d8%b1%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%87-%da%af%d8%b0%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d8%b1%da%a9%db%8c%d9%87/

Comments

Popular posts from this blog

کدام روش ها گرفتن اقامت ترکیه را آسان تر می کنند؟

مراحل دریافت پاسپورت ترکیه