کدام روش ها گرفتن اقامت ترکیه را آسان تر می کنند؟

 ترکیه با توجه به موقعیت جغرافیایی خود بین آسیا و اروپا می تواند منشاء و تاریخ خود را از آسیا و همچنین رشد و پیشرفت خود را از اروپا اخذ کند. این کشور با جاذبه های گردشگری فراوان و همچنین مراقبت های اجتماعی خوب توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است. در سال های اخیر متقاضیان زیادی از روش های مختلف برای اقامت و شهروندی ترکیه اقدام کرده اند. از سال 2018 با تسهیل قوانین ترکیه، افراد می توانند راحتتر از گذشته و در مدت زمان کوتاهی با ارائه لیست مدارک اخذ تابعیت ترکیه، تابعیت این کشور را دریافت کنند. تابعیت ترکیه تمام مزایایی را که یک شهروند ترکیه دارد برای شما فراهم می کند.


برای اخذ اقامت دائم و در نهایت تابعیت این کشور تسلط بر زبان ترکی ضروری است. علاوه بر این، برای تجربه زندگی بهتر و آسان تر، باید اصطلاحات و نام های مهم مدارک را به خوبی بشناسید. اگر در حال مرور اینترنت هستید، ممکن است با Kymlik برخورد کنید و تعجب کنید که معنی آن چیست. نام کارت شهروندی ترکیه کیملیک است. البته در نظر داشته باشید که کارت کیملیک به تمام افرادی که اقامت موقت و تابعیت می گیرند داده می شود و حاوی اطلاعات هویتی افراد است.


در ترکیه قانون جالب و خوبی وجود دارد که به شما اجازه می دهد بدون از دست دادن تابعیت کشور فعلی خود تابعیت ترکیه را دریافت کنید، یعنی علاوه بر تابعیت ایرانی می توانید تابعیت ترکیه را نیز داشته باشید. ترکیه تنها کشوری است که به افراد بدون توجه به شرایط اقامتشان تابعیت می دهد. در صورت گرفتن تابعیت ترکیه می توانید بدون ویزا به 111 کشور مانند ژاپن، برزیل، شیلی و سنگاپور سفر کنید و به راحتی می توانید ویزای شینگن اروپا را دریافت کنید.اخذ تابعیت ترکیه و پاسپورت ترکیه یکی از موضوعات مهمی است که تمامی گردشگران و سرمایه گذاران خارجی در ترکیه برای سرمایه گذاری و خرید ملک به دنبال آن هستند زیرا حقوق شهروندی ترکیه به هر خارجی مزایای زیادی می دهد که شهروندان ترکیه از آن بهره مند می شوند. هنگامی که شهروند جمهوری ترکیه می شوید، حقوق شهروندی ترکیه از جمله حق زندگی در ترکیه و اجازه اقامت مادام العمر را به دست می آورید.


بر اساس تغییرات در قوانین شهروندی ترکیه؛ در تقاضای کسب حق شهروندی در ازای سهم معین، خرید ملک و نگهداری اوراق بهادار در بانکها برای مدت معین و میزان سرمایه گذاری به صورت ارزی تعیین می شود. بنابراین، چه یک خارجی خانه بخرد و چه در ترکیه سرمایه گذاری کند، دلارهای او مستقیماً به بانک مرکزی جمهوری ترکیه ارسال می شود. تغییر در قوانین شهروندی ترکیه، سرمایه مورد نیاز گزینه املاک و مستغلات را به گزینه های سهام ثابت، سپرده بانکی، خرید اوراق قرضه و گزینه های سرمایه گذاری صندوق نزدیک می کند، که همه آنها در حال حاضر به سرمایه گذاری 500000 دلاری نیاز دارند.


به یاد داشته باشید که وقتی اجازه اقامت می گیرید به این معنی است که می توانید در ترکیه زندگی کنید اما زمانی که برای شهروندی ترکیه اقدام می کنید و پذیرفته می شود هرگز به عنوان شهروند شناخته نمی شوید و همچنان یک خارجی محسوب می شوید. شما به عنوان شهروند ترکیه شناخته می شوید و از حقوق شهروندان ترکیه بهره مند می شوید و پاسپورت ترکیه دریافت می کنید.


شما می توانید با کلیک کردن روی لینک زیر در سایت ترامند درباره مزیت های شهروند ترکیه بودن اطلاعات بیشتر کسب نمایید:


https://tramend.com/%d8%b4%d9%87%d8%b1%d9%88%d9%86%d8%af%db%8c-%d8%aa%d8%b1%da%a9%db%8c%d9%87/

Comments

Popular posts from this blog

مراحل دریافت پاسپورت ترکیه

4 بستر سود آور برای سرمایه گذاری در ترکیه